Hi there fellas.. Come and Join Me people. Make yourself a BLOG!

● Jom Ekot ●

Tuesday, March 8, 2011

Bandar K, Cinta dan Mereka..

Bandar K..
Tanah air..tumpahnya darahku. kepulangan aku ke Bandar K memberi aku ketenangan yang cukup menghilangkan semua masalah dan kekacauan di jiwaku walaupun fikiranku sememangnya sedang dibebani oleh kerja-kerja di Universiti. Tenangnya aku..di saatku ku hirup udaramu. di saatku memijak tanahmu..Tenangnya aku di dalam perutmu, Bandar K.


Cinta..

Pengorbananmu yang sanggup menemaniku sepanjang keberadaanku di Bandar K sangatku hargai. Dirimu menghabiskan masa emasmu dengan menemani diriku. Aku sangat gembira. Aku sangat senang. Kehadiranmu membawa seribu satu kenangan yang amat indah sepanjang diriku berada di Bandar K.Takkan aku melupakan dirimu wahai cinta kerana terlalu banyak tentang dirimu. Aku merindui setiap kenangan yang lalu..aku merindui saat2 yang lalu..sesungguhnya semua itu masih segar di ingatanku. Maafkan diriku menangis disaat kita bersama kerana sesungguhnya aku sangat gembira dan tak ingin sekali berjauhan darimu saat itu. Tak ingin sekali aku berpisah denganmu saat itu.
kawanku, sahabatku, temanku, cintaku, kekasihku..hidupku.. semoga perkenalan kita, persahabatan kita , percintaan kita menjadi satu ikatan yang utuh dalam dirimu dan diriku. Semoga ia akan menjadikan kita lebih memahami,lebih mengasihi dan lebih menyayangi antara satu sama lain.

Terima kasih Cinta
iloveyou ♥


Mereka
Mereka adalah teman. Teman sejak di persekolahan lagi. Mereka bukan sahaja kawan..bukan sahaja sahabat..tetapi teman sejati. Sanggup menolong teman yang lain walaupun masalah dan beban hebat melanda diri mereka. Maafkan diri ini kerana membebani mereka yang sendirinya sudah dipenuhi dengan masalah yang berat. Mereka sangat hebat. Sesungguhnya aku kagum dengan mereka..Sahabatku. Temanku. Kawanku. Hidupku.
Terima kasih Teman

1 comment:

  1. ader katner skrg nie?
    kat kuchg ke ? huhu...
    nak balik kampong..

    ReplyDelete